|
| Auteur | Bericht |
|---|
Nikki

Profiel Leeftijd: 17 Jaar Manege: The Black Stallion [Ik&Youna] Partner: Nee
 | Onderwerp: Vol Verdriet di jun 09, 2009 7:46 pm | |
| Nikki liep over het straat en zuchtte. Ze trapte hard tegen een steentje en staarde naar de grond. Tranen stonden in haar ogen. Ze was Tim kwijt, het was haar schuld. Ze wilde hem niet kwijt of bedriegen. Ze zuchtte en liep voorbij een groep jongens. Ze schrok toen eentje op haar kont sloeg. Ze draaide haar kwaad om en sloeg terug. De jongen zag er kwaad uit en pakte haar vast. Nikki schrok en gaf een harde stamp. "Laat los!" riep ze kwaad. De jongen zakte even in maar greep haar al snel weer vast. Zijn vrienden hielpen. Nikki schrok en kreeg tranen in haar ogen. Niemand zou haar helpen...Zeker Tim niet...
[Alleen Tim en Nikki] |
|
 | |
Tim

Profiel Leeftijd: 19 j Manege: nop Partner: /
 | Onderwerp: Re: Vol Verdriet di jun 09, 2009 7:52 pm | |
| Tim liep wat rond. hij zag een groepje jongens naar nikki lopen en haar vastgrepen en irritante dingen doen. wat moest hij doen? e held speleln of weg lopen als een lafaard hij was natuurlijk erg boos maar hij kon haar niet aan haar lot over laten. hij liep op de jongens af en tikte de grotste zotezien de leider op zijn rug toen hij keek gaf hij hem een reuzachtige boks de jongens voiel op de grond. de andere waren verbaasd en kwamen dreigend op hem af. tim trapte eentje en de gaf nog iemand een boks in zijn maag. toen liepen de jongens weg ze zouden wel wat anders doen. Tim stond op en liep naar een bank hij was op zijn hoofd geslagen en dat voelde hij nu erg. |
|
 | |
Nikki

| Onderwerp: Re: Vol Verdriet di jun 09, 2009 7:54 pm | |
| Nikki schrok toen ze losgelaten werd en knalde tegen een boom. Ze had een schram op haar hoofd maar het ging wel. Ze zag Tim en liep naar hem toe. Ze kwam naast hem zitten en keek hem zuchtend aan. "Het spijt me echt van daarstraks, ik kon er niets aan doen...ik hield echt van jou maar wilde hem niet kwetsen" zei ze stil. Ze keek snel naar de grond en verwachtte een hele kwade reactie. Ze slikte en had tranen in haar ogen van verdriet. Ze wilde hem nooit kwijt |
|
 | |
Tim

| Onderwerp: Re: Vol Verdriet do jun 11, 2009 4:08 pm | |
| Had ze er nou echt spijt van. Dat verwonderde hem, maar hij kon niet lang boos zijn. ineens keek hij haar aan en gaf hem een zoen op haar mond. "Echt?" vroeg hij dan verwonderd. |
|
 | |
Nikki

| Onderwerp: Re: Vol Verdriet do jun 11, 2009 4:10 pm | |
| Nikki schrok even en gaf een zoen terug. Ze zag rood en keek hem aan met de tranen die nog over haar wangen gleden. "Uhu" zei ze stil. Ze keek even naar de grond en keek dan weer naar hem |
|
 | |
Tim

| Onderwerp: Re: Vol Verdriet do jun 11, 2009 4:16 pm | |
| "gaan we maar weg hier naar mijn huis ofzo het is vlakbij." zei hij en glimlachte. ze gaf haar nog een zoen. "ik hou van jou" fluisterde hij in haar oor. Hij had wel erg veel zin om die jongen pijn te doen. |
|
 | |
Nikki

| Onderwerp: Re: Vol Verdriet do jun 11, 2009 4:18 pm | |
| Nikki glimlachtte en omhelsde hem rustig. Ze zoende ook en keek rustig naar hem. "Ik ook van jou" zei ze lief. Ze stond op en wachtte af. Ze glimlachtte zacht en was heel blij dat het allemaal toch was goed gekomen |
|
 | |
Tim

| Onderwerp: Re: Vol Verdriet do jun 11, 2009 4:41 pm | |
| tim stond op en ze liepen hand in hand naar tim's huis. hij grijnzde en was erg blij dat alles was goed gekomen. |
|
 | |
Nikki

| Onderwerp: Re: Vol Verdriet do jun 11, 2009 4:58 pm | |
| Nikki glimlachtte en voelde dat hij haar hand pakte. Ze glimlachtte en was best rood. Ze liep achter hem aan |
|
 | |
|